عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 17 خرداد 1403
بازدید : 2225
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


مهمترین وسیله گرمایشی که امروزه در منازل مورد استفاده قرار می گیرد پکیج است که با مراقبت از آن می توان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد، سرویس دهی دوره ای پکیج دیواری گفته می شود باعث افزایش طول عمر و کارایی دیوار می شود. پکیج ها در یک سرویس دقیق و منظم برای پکیج ها با شناسایی تمامی خرابی ها و عیوب شناسایی می شوند که در این مقاله قبل از خرابی به بررسی آنها می پردازیم. بهترین زمان برای سرویس پکیج چه زمانی است، در سرویس پکیج به چه نکاتی توجه کنیم. پس تا پایان مقاله با تهران سرویس کاران همراه باشید.

بسته خدمات شامل چه مواردی است؟

بسته به زمانی که قصد دارید پکیج را سرویس دهید، عملیات دارای بخش های مختلفی خواهد بود، از جمله:

1. نظارت بر فشار آب

2. نظارت بر عملکرد سیستم گرمایش

3. ناحیه رسوبی

4. تهویه سیستم گردش آب

5. بازرسی پکیج تهویه شامل پشته و فن

6. مشکل رایت بسته را برطرف کنید

7. تعویض قطعات آسیب دیده

8. حل مشکل شروع نشدن پکیج

9. مجموعه ای از دیواره های اسیدی

10. حل مشکلات مربوط به نویز بسته بندی

11. عیب یابی بسته سفارشی

12. در صورت وجود خطاهای بسته را برطرف کنید

این پکیج چطوره؟

مراحل سرویس بسته و کارهایی که برای انجام این کار باید انجام شود در بالا ذکر شد، به طور خلاصه، شخصی که این کار را انجام می دهد باید از مواردی مانند عدم نشتی در لوله ها، عدم وجود رسوب اطمینان حاصل کند. معابر ورودی و مبدل ها، فیلترهای بازرسی شلنگ، اتصالات در حین نگهداری پکیج، در صورت مشاهده هر یک از این عیوب، قطعه مربوطه برای انجام و رفع ایرادات تعمیر شود، اما باید از فردی متخصص در این زمینه کمک گرفت. میدانی است و ظرفیت لازم را دارد، زیرا در حین تعمیر و نگهداری ممکن است نیاز به انجام اقدامات متعددی مانند رفع آلودگی باشد که باید توسط متخصص انجام شود.

اما در تمامی پکیج ها چنین نکته ای وجود دارد که نیاز به سرویس دهی منظم دارند و قبل از آن باید گاز و برق و آب قطع شود وگرنه خطرناک است. در زیر به مراحل سرویس پکیج می پردازیم:

1. مرحله اول) در این فرآیند، متخصص پوسته بسته را باز می کند و مخزن آب و لوله ای که آب از آن عبور می کند را بررسی می کند و برای این کار، قسمتی از آب عبوری را خارج می کند تا روشن شود. . بسته را بریزید و آب اسیدی را از طریق ورودی آب بریزید و اجازه دهید آب برای چند دقیقه خنک شود اسید در قسمت باقی می ماند و در نهایت باید از ورودی خارج شود، پس از انجام این کار لازم است از آب و شستشوی آب مربوطه استفاده شود. تعمیر پکیج تهران و قطعات به طور کامل.


2. مرحله دوم) در مرحله دوم، ممتحن باید کارتن بسته بندی را بررسی کند و متوجه شود کثیفی روی قطعات پاک نشده و از خرابی بسته بندی جلوگیری شده است.

برای زدودن گرد و غبار روی قطعات می توانید از وسیله ای مانند سشوار یا وسیله ای که هوا را می دمد و عملکردی مشابه سشوار دارد استفاده کنید. اما از آنجایی که اجزای برد حساس ترین قطعات هستند، باید مراقب باشید.

3. مرحله سوم) اکنون زمان بررسی لوله اگزوز است. باید بررسی کرد که چیزی یا چیزی مسیر دودکش را مسدود نکرده باشد، زیرا انسداد بسیار خطرناک است و در نهایت دی اکسید کربن را به محیط باز می‌گرداند و فرآیند بازرسی دودکش به این صورت است که به پشت بام می‌رود و می‌تواند این کار را با کمک سنگ های کوچک اگر صدای پرتاب سنگ روی بسته را بشنوید، می‌دانید که مسیر دودکش سالم است و اگر صدایی به گوش نرسد، مطمئناً چیزی راه را مسدود کرده است.

4. مرحله 4) تمیز کردن مشعل یکی از مراحل سرویس پک دیواری است که برای تمیز کردن مشعل از دمنده استفاده می شود، بنابراین اگر ناحیه با کثیفی یا زباله مسدود شده باشد، می توان آن را با دستگاهی مانند جاروبرقی تمیز کرد. پاک کننده. برای این کار می توان از یک ماده تمیز کننده نیز استفاده کرد.

5. مرحله پنجم) یکی از مواردی که در نگهداری بسته باید در نظر گرفت این است که مقدار کمی مایع ظرفشویی را در پمپ و اجزای تیغه بریزید تا به خوبی کار کنند.

6. مرحله ششم) مربوط به تمیز کردن فندک برای تمیز کردن فندک، سمباده روی الکترود و فندک را چندین بار مخلوط کرده و با دستمال مرطوب پاک کنید.

7. مرحله آخر) موارد ذکر شده در بالا تنها موارد اصلی هستند، اما در صورت نیاز کارشناسان سایر قسمت ها را بررسی کرده و در نهایت اقدام به بسته بندی یکی از مهمترین قسمت های بسته خدماتی می کنند.

عمل هوادهی پکیج به این صورت انجام می شود که باید ورودی آب را باز کرده و اجازه دهیم این آب وارد بخاری شود، پس از عبور از تمام قسمت های آنها، دریچه خروجی بخاری را باز کرده و اجازه می دهیم مقداری آب خارج شود. و زیر آن تابه ای می گذاریم تا محیط را خیس نکند و پس از مدتی که هوای داخل پکیج آزاد شد، دریچه اگزوز را می بندیم تا آب و گاز موجود در خط لوله با فشار آب و گاز تنظیم شود. از نشت جلوگیری کنید




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com